Strona główna  »  Newsy  »  Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600 od SpeedART
Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600

Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600 od SpeedART

17. 04. 2011 // K. Sawicki
TechArt, Mansory, Hamann, Gemballa… firmy tuningowe, które mają na swoim koncie pakiet modyfikacji dla obecnego Porsche Cayenne, moglibyśmy wymieniać w nieskończoność. Dzisiaj zajmiemy się tym, co przygotowali specjaliści z TechART, a wprowadzili właśnie do oficjalnej sprzedaży.

Z warsztatu niemieckiego domu tuningowego, SUV Porsche wyjechał na zmienionych felgach z kutego aluminium, które zostały zaoferowane w dwóch rozmiarach – o średnicy 22 i 23 cali. Jednak to nie koła są najważniejszą zmianą zafundowaną nadwoziu – w oczy rzuca się przede wszystkim body-kit, w którym przerobione zderzaki połączono ze znacznie poszerzonymi nadkolami i progami bocznymi oraz spojlerem dachowym.

Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600 Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600
Kolorystyka nadwozia, łącząca wszechobecną czerń z niebieskimi akcentami, znalazła swoją kontynuację we wnętrzu. Kabinę pasażerską ozdobiono nowymi, ekskluzywnymi materiałami wykończeniowymi, do tego dołożono zmienione listwy progowe i dywaniki, jak również nowy system multimedialny z wejściem na iPada.

Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600 Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600
Po zajrzeniu do wnętrza, pora zobaczyć, co kryje się pod maską. A tam pracuje 4,8-litrowe, 8-cylindrowe serce zasilane benzyną, które zostało przez inżynierów SpeedART pieczołowicie zmodyfikowane. Dzięki temu, podczas, gdy kierowca standardowego Cayenne w najmocniejszej wersji Turbo ma do dyspozycji 500 KM i 700 Nm, ten prowadzący stuningowany model ma pod prawą stopą 600 KM i 850 Nm. Co ciekawe, konstruktorzy niemieckiego tunera pracują nad paczką modernizacji silnikowych umożliwiających uzyskanie okrągłych 700 koni.

Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600 Porsche Cayenne Titan EVO-XL 600
Aby zestaw tuningowy był kompletny, SpeedART dołączył do ww. modyfikacji sportowy układ wydechowy oraz moduł elektroniczny umożliwiający obniżenie prześwitu przy zawieszeniu pneumatycznym.

Źródło: Carscoop
Redakcyjne: Kontakt Regulamin Polityka prywatności
© 2024 TopCars.pl Kanały RSS.
Subskrybuj »